أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۳۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
با دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تعیین تکلیف پرونده‌های بلاتکلیف و مسن، پرونده شهادت مرزبان سلمان احسانی پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شد و صبح امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور قاتل شهید احسانی قصاص شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، چندی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که پرونده شهادت مرزبان سلمان احسانی که ۱۱ سال پیش در درگیری با قاچاقچیان سوخت در خلیج فارس به شهادت رسید هنوز تعیین تکلیف نشده است.

مادر این شهید احسانی، نیز از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد این پرونده تعیین تکلیف شود و قاتل شهید احسانی به سزای عمل خود برسد.

در همین زمینه مادر شهید سلمان احسانی در گفت و گویی در رابطه با پرونده شهادت فرزند خود گفت: برای پیگیری اجرای حکم قصاص قاتل فرزندم سالهاست درخواست دستور رئیس قوه قضاییه در این رابطه را داشتم که این اقدام در دوره جدید قوه قضاییه انجام شد و پس از ۱۱ سال توانستم به آنچه که می‌خواستم برسم.

این مادر شهید ادامه داد: از رئیس قوه قضاییه به دلیل پیگیری احقاق حق در مورد این پرونده قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همچنین از افرادی که در این رابطه خانواده ما را همیاری و همکاری کردند درخواست و صدایمان به گوش رئیس قوه قضاییه برسد نیز کمال تشکر را دارم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها