يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۳۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
واکنش‌ها به بازگشت کارلوس به تیم ملی
با رسمی شدن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، شاهد واکنش‌های مثبت و منفی نسبت به این اتفاق هستیم.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان بعدازظهر دیروز حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران به جای دراگان اسکوچیچ قطعی شد. به مرور زمان و با رسمی‌شدن این موضوع کم کم شاهد واکنش‌های ارکان مختلف فوتبال ایران به مهمترین خبر سال این ورزش پرطرفدار هستیم. پیشکسوتان، مدیران و اشخاص مختلف در این خصوص موضع‌گیری کردند که در ادامه آنها را می‌بینید؛

پوشش زنده خبری

17 شهریور 1401 ساعت 09:31

کارلوس کی‌روش در جام‌های جهانی 2014 و 2018 پیش از دیدار برابر آرژانتین و اسپانیا، دو غول حاضر در گروه، به مصاف نیجریه و مراکش رفت و با تساوی و برد توانست امید صعود تیم ملی را تا آخرین بازی زنده نگه دارد. این بار اما تیم ملی در اولین بازی باید با سخت‌ترین رقیب بازی کند. موقعیت ویژه و جدیدی که که در انتظار سی‌کیو است.

17 شهریور 1401 ساعت 02:12

کی‌روش خندان یا کی‌روش جدی؟ سوالی که فوتبال ایران خیلی زود به پاسخش خواهد رسید. همه چیز مهیای حضور این مربی پرتغالی و آغاز کارش با تیمی است که آخرین بار چهار سال پیش با یک شکست تلخ آن را ترک کرد‌. با گذشت زمان البته چیزهای بسیاری تغییر کرده و شاید خود کی‌روش هم بخشی از این تغییرات باشد.

17 شهریور 1401 ساعت 02:08

به گفته‌ محمد جماعت مدیررسانه‌ای تیم ملی، مصاحبه مطبوعاتی پنجشنبه ظهر مهدی تاج تماما درباره موضوع قرارداد کارلوس کی‌روش و جایگزینی او به جای دراگان اسکوچیچ خواهد بود.

17 شهریور 1401 ساعت 02:07

از زمان ترک ایران توسط کارلوس کی‌روش مشخص بود که او روزی به فوتبال ایران بازخواهد گشت‌ اما شاید کسی تصور نمی‌کرد که بعد از صعود به جام جهانی، او جای مربی موفق پیشین تیم ملی را بگیرد. در ۲۴ ساعت گذشته هواداران کی‌روش بازگشت وی به عرصه فوتبال ملی را جشن گرفته و او را سمبل بازگشت آرامش و شخصیت به تیم ملی می‌دانند؛ چیزی که امیدواریم در عمل به اثبات برسد و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را سربلند کند.

17 شهریور 1401 ساعت 02:02

برای عکاس‌ها حتما کارلوس کی‌روش مربی جذاب‌تری به نسبت دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. کی‌روش اگرچه پا به سن گذاشته اما یک مربی کاریزماتیک و خوش‌‌تیپ است که ثبت کردن تصاویرش همیشه برای عکاسان ورزشی ایران کار جذابی محسوب شده است. از او تصاویر بسیاری از دوره حضورش در ایران به یادگار مانده که البته با گذشته این مدت و تحمل استرس‌های جدید در شغل‌های تازه، کمی گرد پیری بر صورت مرد پرتغالی نشسته است.

17 شهریور 1401 ساعت 01:59

کارلوس کی‌روش یک مربی جهانگرد محسوب می‌شود؛ چهره‌ای که دور تا دور دنیا را گشته و در کشورهای مختلفی تجربه کسب کرده و اعتبار اندوخته است. حضور تازه او در فوتبال ایران بعد از دو دوره کاری در کلمبیا و مصر، شاید دوباره نقطه عطف جدیدی برایش باشد.

17 شهریور 1401 ساعت 01:58

با تکذیب شایعه حضور جواد نکونام در تیم ملی از سوی باشگاه فولاد، صحبت‌ها بر سر حضور مارکار آقاجانیان دستیار وفادار کی‌روش در دوره قبلی حضورش در ایران است؛ البته شایعه‌ای هم شنیده شده که کی‌روش گفته تنها یک ایرانی و آن هم جواد نکونام را می‌خواهد. البته پرونده نکونام هنوز کاملا بسته نشده است.

17 شهریور 1401 ساعت 01:57

سهراب بختیاری‌زاده (مدافع سابق تیم ملی): در ایران همیشه اتفاق‌هایی می‌افتد که در خیلی از کشورهای دنیا مشهابه‌ آن را نمی‌بینید ولی اصولا وقتی یک مربی در جنگ با رختکن باشد شانس بازیکنان براب فائق آمدن بیشتر از مربی است. من فکر می‌کنم در موضوع اخراج آقای اسکوچیچ رد پای بازیکنان تیم ملی وجود دارد و حالا باید دید که آقای کی‌روش در مواجهه با این بازیکنان چه رفتاری اتخاذ خواهد کرد. البته از قدیم ایشان در فوتبال به مدیریت بازیکنان معروف بوده ولی من فکر می‌کنم شرایط کمی متفاوت از گذشته است.

17 شهریور 1401 ساعت 01:52

عکسی از کارلوس کی‌روش مربوط به بازی ایران و بوسنی که زیر بارش شدید باران برگزار شد و تصاویری حماسی از سرمربی ایران به یادگار گذاشت؛ بازنده‌ای که در آن زمان مردم ایران بسیار دوستش داشتند. کی‌روش به مدد همین کاریزما و باقی‌مانده محبوبیتش به ایران بازگشته است.

 

17 شهریور 1401 ساعت 01:52

تصویری که کارلوس کی‌روش بعد از صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه آزادی به یادگار گرفت؛ البته کی‌روش تنها در سه جام جهانی حضور پیدا کرده بود چرا که آفریقای جنوبی بعد از صعود، وی را از سمت سرمربیگری کنار گذاشت. او حالا با حضور در ایران، تعداد دفعات حضور در جام جهانی را با تعداد صعودهایش یکی می‌کند تا به طرز عجیبی این عدد چهار برایش باقی بماند.

مشاهده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها