يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۳۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به گزارش آژانس گفت: «مطالب گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس تکرار موارد بی اساس قبلی با اهداف سیاسی است و هیچ نکته جدیدی جز بازی با عبارات برای اهداف خاص ندارد.»

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی درباره گزارش اخیر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: برقراری مجدد نظام راستی آزمائی پیشین مستلزم عمل نمودن طرف‌های برجامی به تعهدات خود می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، کمالوندی درخصوص گزارش اخیر مدیر کل آژانس اظهار کرد: مطالب گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس تکرار موارد بی اساس قبلی با اهداف سیاسی است و هیچ نکته جدیدی جز بازی با عبارات برای اهداف خاص ندارد.

 وی ادامه داد: بدیهی است همانند گزارشات قبلی سفیر و نماینده دائم کشورمان در جلسه هفته آینده شورای حکام پاسخ های حقوقی و مستدل ایران به گزارش اخیر مدیرکل  را ارائه خواهد کرد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: برخی رسانه های بین‌المللی با تحریف و بعضا تفسیر و مصادره به مطلوب عباراتی که تعمدا توسط مدیرکل مبهم تنظیم شده و مشحون از جزئیات غیر ضرور است، همچون گذشته با استفاده از این ابهامات، فضا سازی های پوچ رسانه ای خود را با هدف القا غیر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای کشور دنبال میکنند.

کمالوندی افزود: این در حالی است که  برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران تا کنون بیشترین شفافیت را داشته است. 

معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی در پایان خاطرنشان کرد: برقراری مجدد نظام راستی آزمائی پیشین مستلزم عمل نمودن طرف‌های برجامی به تعهدات خود می‌باشد و نبایستی از ایران انتظار داشته باشند هنگامیکه به تعهدات خود عمل نمی نمایند و در حالیکه تحریم های ظالمانه آنان علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد ایران پذیرای نظارتهای فرا پادمانی نیز باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها