أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۴۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: عمده‌ خدمات وزارت بهداشت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به صورت الکترونیکی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین بیگلرخانی سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درباره خدمات الکترونیک وزارت بهداشت گفت: عمده خدماتی که وزارت بهداشت در بیمارستان ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی ارائه می‌دهد به صورت الکترونیک است. تقریبا بالای ۸۰ درصد عمده خدمات وزارت بهداشت به صورت الکترونیک است و فقط بحث ارائه منسجم اطلاعات به صورت پرونده الکترونیکی مانده است.

او افزود: در بحث سند دولت الکترونیک فقط ارائه یکپارچه پرونده الکترونیک مانده است که البته در این حوزه نیز ۶۰ تا ۷۰ درصد اقدامات انجام شده اند. قطعا تا پایان سال بحث خدمات الکترونیک از جمله پرونده الکترونیک به میزان قابل قبولی تکمیل می‌شود.

بیگلرخانی گفت: قطعا زیر ساخت‌های اینترنت و خدمات ارتباطی جزو موارد الزامی دولت الکترونیک است و ما با تعاملی که با وزارت ارتباطات داشته ایم در حال رفع مشکلات هستیم و هیچ نگرانی بابت آن نداریم.

او عنوان کرد: از جمله طرح‌های کلان وزارت بهداشت برای دولت الکترونیک و خدمات الکترونیک وزارت بهداشت می‌توان به بحث نسخه نویسی الکترونیک اشاره کرد که با سرعت گرفتند در چندماه اخیر حدود ۹۰ درصد نسخه‌ها به صورت الکترونیک هستند و مابقی آن به دلیل نبود زیرساخت‌ها هنوز کامل نشده اند. در این زمینه نیز وزیر بهداشت اعلام کرده است که تا پایان سال نسخه نویسی ۱۰۰ درصد به صورت الکترونیکی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها