أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۴۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان های صحرایی ارتش در تمامی پایانه های مرزی فعال است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، امیرعباس فلاح در پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در رابطه با بحث بهداشت و درمان، بیمارستان‌های صحرایی ارتش در تمام پایانه‌های مرزی فعال هستند و خدمات بهداشتی و درمانی را به زائران ارائه می‌دهند.

وی افزود: همچنین در رابطه با اورژانس هوایی، تعدادی بالگرد از یگان‌های هوانیروز علاوه بر بالگردهایی که قبلاً در اختیار اورژانس کشور بوده به این منظور اختصاص داده شده که در پایانه‌های مختلف اورژانس هوایی برقرار کنند.

وی ادامه داد: همچنین موکب‌های مختلفی در پایانه‌های مرزی در حوزه تغذیه، اسکان و سایر خدمات به زائران برپا شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: در مرز مهران روزانه ۵ هزار پرس غذا در سه وعده طبخ و به زائرین توزیع می‌شود.

امیر فلاحی اضافه کرد: با افزایش تعداد زائرین در روزهای اربعین این آمار افزایش پیدا خواهد کرد و آمار بیشتر از این تعداد را هم خواهیم داشت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها