أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۵۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مهر، فدراسیون فوتبال تصمیم به قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ گرفت تا حالا کارلوس کی روش بار دیگر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد. او در حالی به فوتبال ملی ایران بازگشت که نزدیک به ۷۰ روز دیگر باید برای سومین دوره متوالی در جام جهانی این تیم را رهبری کند.

کی روش که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ نیز مسئولیت فنی ملی پوشان را عهده دار بود حالا برای تحقق رؤیای صعود به دور حذفی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایران بازگشته است تا از بین بازیکن فعلی بتواند بهترین‌ها را انتخاب کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به محض ورود به کشور باید نفرات خود را برای حضور در اردوی اتریش معرفی کند. کی روش با توجه به قوانین فوتبال باشگاه دنیا به خوبی می‌داند لژیونرها را قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ تنها ۱۷ روز می‌تواند در اختیار داشته باشد. فیفا دی شهریور و ابتدای مهر ماه به مدت ۹ روز و همچنین تعطیلی رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشورهایی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارند از ۲۳ آبان ماه الزامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها