يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۵۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن بار دیگر با نیمار دچار مشکل شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی از اختلاف تازه کیلیان امباپه با نیمار پرداخت که در بازی با یوونتوس بروز کرد.

پاری سن ژرمن مقابل یوونتوس با دو گل امباپه برنده شد. اما در جریان این بازی امباپه در یک صحنه بهترین گزینه اش پاس به نیمار بود ولی این کار را نکرد و خودش روی توپ تمرکز کرد و آن را به گل تبدیل کرد.

گفته می شود بعد از بازی نیمار به خاطر اقدام مغرورانه امباپه را سرزنش کرده است و درگیری جدیدی میان این دو ستاره رخ داده است.

اما گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن اختلاف این دو بازیکن را انکار کرد و گفت: امباپه و نیمار رابطه خوبی دارند. آنها در تمرینات ساعت ها در کنار هم حضور دارند. به نظرم در آن صحنه زمان بسیار کمی برای تصمیم گیری وجود داشت.

وی افزود: امباپه به نظرم نیمار را ندید. شاید از فیلم ها واضح باشد که امباپه می توانست به نیمار پاس دهد ولی این طور نیست. او دو ثانیه زمان داشت تا تصمیم بگیرد و در نهایت خودش روی توپ تمرکز کرد. مطمئن هستم امباپه در آینده چندین پاس به نیمار می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها