أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۵۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
رئیس پلیس گذرنامه با بیان اینکه برگه‌های گذر چاپ شده‌ای که دست زائران است دارای اعتبار هستند، گفت: در مقایسه با سال گذشته صدور گذرنامه ۵ برابر شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی کل انتظامی گفت: بر اساس اعلام ستاد اربعین و مقامات بالاتر از روز گذشته خدمات مضاعف و آنی پلیس گذرنامه متوقف شد.

وی در تشریح خدمات آنی و مضاعف پلیس گذرنامه گفت: منظور از این خدمات صدور برگه گذر ویژه اربعین و برچسب تمدید اعتبار برای گذرنامه‌های فاقد اعتبار است.

به هیچ عنوان برگ گذر ویژه اربعین صادر نمی‌شود

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: این موضوع (عدم صدور برگ گذر ویژه و برچسب اعتبار) به سراسر کشور و به تمامی مراکز صدور گذرنامه و دفاتر پلیس +۱۰ اعلام شده است و به هیچ عنوان بر گذر ویژه اربعین صادر نمی‌شود.

ذوالقدر با بیان اینکه برگ‌های گذر ویژه اربعین که تا به امروز صادر شده و در دست زائران است دارای اعتبار است، گفت: افرادی که این برگ گذ را دارند می‌توانند از مرزهای زمینی و هوایی خارج شوند.

افزایش ۵۰۰ درصدی صدور گذرنامه در مقایسه با سال قبل

وی خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال گذشته صدور گذرنامه ۵ برابر شده است، یعنی می‌توان گفت ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال ۹۸ باید اعلام کنم که صدور گذرنامه ۹۸ درصد افزایش داشته است.

برای پیگیری دریافت گذرنامه‌های تمدید شده به اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنید

ذوالقدر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افرادی هستند که درخواست تمدید اعتبار گذرنامه کردند اما هنوز گذرنامه به دستشان نرسیده است، این افراد باید چه کنند، گفت: می‌توان گفت اغلب افرادی که تقاضای تمدید گذرنامه داشتن گذرنامه هایشان به مرور به دستشان رسیده است.

وی ادامه داد: اما برخی دیگر که هنوز گذرنامه را دریافت نکرده اند می‌توانند به اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند و وضعیت صدور گذرنامه را مشاهده کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در پایان گفت: سایر افرادی که اعتبار گذرنامه هایشان به اتمام رسیده است، می‌توانند مانند قبل برای تمدید اعتبار گذرنامه مراجعه کنند و به مرور گذرنامه‌های جدید چاپ و برایشان ارسال شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها