أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۵۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش امروز شنبه ۱۹ شهریور برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، اکنون دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش با حضور ۴۰ شاکی در حال برگزاری است.

وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک زن در ترافیک بزرگراه نیایش و انتشار فیلمی از این سرقت در فضای مجازی، موجب شد تا موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ۲۷ مرداد سال جاری از دستگیری این سارق خبر داد و افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، مرد جوان با سوءاستفاده از ترافیک بزرگراه نیایش به خودروی مالباخته نزدیک شده و با خشونت و درگیری تلفن‌ همراه زن جوان را سرقت‌ کرده است.  

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصدهای گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.  

هفتم شهریور نیز علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده به دادگاه ارسال شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها