أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۳۵۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
فرماندار مهران خبرداد؛
مهران - فرماندار مهران گفت: ظرفیت ۴۵ تا ۵۰ هزار خودرویی پارکینگ اربعین در مهران کاملا پر شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، علی عباس صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: موج بازگشت زائرین تقریباً پا به پای خروج زائرین افزایشی می‌شود به طوری که حدود ۷۰ هزار نفر طی دیروز برگشت زائر را و طی بامداد امروز تا به این لحظه نیز حدود ۳۱ هزار نفر ورودی و نزدیک به ۶۰ هزار نفر خروجی زائر از این پایانه داشتیم.

وی ادامه داد: همه مسئولین کشوری و استانی در شهرستان پای کار هستند که بتوانند به زائرین خدمت کنند و تسهیل در تردد آنها به سمت عتبات عالیات را فراهم کنند با توجه به این که ظرفیت زیر ساخت کشور عراق با کشور ما قابل قیاس نیست طی دو روز گذشته مقداری آن طرف مرز تعلل پیش آمد و باعث شد این سوی مرز شلوغ و ازدحام شود.

وی ادامه داد: برای کنترل این موضوع بنا بر دستور مسئولین از عقبه شهرستان‌های سرابله، ایلام، ایوان، ملکشاهی اعلام شد زائرین توقفی داشته باشند که پایانه مقداری خلوت شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون تردد روان است، مقداری مسیر جاده ایلام به سمت مهران ترافیک شدید دارد و تردد به کندی انجام می‌شود اما تمام ظرفیت‌های ما برای پارکینگ در حال استفاده است.

فرماندار مهران بیان کرد: ظرفیت ۴۵ تا ۵۰ هزار خودرویی پارکینگ اربعین کاملاً پر شده و در حال ایجاد پارکینگ‌های دیگر هستیم.

وی افزود: نیازمندی‌های آن سوی مرز در کشور عراق در بحث آب و یخ وجود دارد که بنا به دستور استاندار تأمین شد، هر امکاناتی که از ما بخواهند در صورتیکه مسیر باز باشد ما برای رساندن آذوقه و امکانات به آن سوی مرز هیچ مشکلی نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها