يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۶۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
با تصمیم هیات مدیره؛
نایب رئیس باشگاه پورتو بعد از برد این تیم در هفته ششم لیگ پرتغال به جای سرمربی پورتو به نشست خبری رفت و ضمن حمایت قاطعانه از مهاجم ایرانی این تیم، گفت: با مهدی طارمی بسیار بد رفتار شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ فوتبال پرتغال تیم پورتو شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود یعنی دراگائو به مصاف تیم چاوز رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر برنده از زمین خارج بشود. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیمش بود و ۸۴ دقیقه بازی کرد. حاصل تلاش طارمی در این دیدار گلزنی در دقیقه ۳ و توپ ربایی و دادن پاس گل در دقیقه ۷۰ بود.

در پایان این مسابقه، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو به نشست خبری نرفت و به جای او «ویتور بایا» کاپیتان و ستاره سابق پورتو و تیم ملی پرتغال که در حال حاضر به عنوان نایب رئیس این باشگاه فعالیت می‌کند، مقابل خبرنگاران حاضر شد.

بایا در نشست خبری به دفاع کامل از مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که با طارمی بد رفتاری شده است. او از مسئولان داوری فوتبال پرتغال درخواست کرد معیارهای شفافی را برای اعلام پنالتی اعلام کنند و از داوران خواست تحت تأثیر جوسازی‌ها علیه طارمی قرار نگیرند.

بایا در ابتدا با بیان اینکه از طرف هیأت مدیره پورتو در این نشست حاضر شده است، گفت: ما می‌خواهیم از بازیکنان خود که سرمایه ما نیز هستند دفاع کنیم. می‌خواهیم از مهدی طارمی دفاع کنیم. این وضعیتی است که بدتر شده و از روز چهارشنبه ابعاد بیشتری به خود گرفته است. (بعد از اخراج طارمی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تمارض برای گرفتن پنالتی)

وی افزود: ما می‌خواهیم نگاه بی طرفانه و صادقانه به طارمی داشته باشند و از فوتبال و بازیکنان محافظت کنند. می‌خواهیم از چیزی که در چند روز اخیر دیده‌ایم و در مورد آن صحبت شده است، به عنوان شرطی کردن داوران استفاده نکنند. ما می‌خواهیم دوگانگی معیارها و استانداردها روشن بشود.

نایب رئیس باشگاه پورتو تاکید کرد: از شورای داوری هم درخواست می‌کنم تا این موضوعات مربوط به موضوع طارمی را توضیح دهد، اما مهم‌تر از همه، دوگانگی معیارها در برخوردها در محوطه جریمه را توضیح دهد. همه ما کمی دلهره داریم، خیلی خوب نمی دانیم… برخوردهایی هست که فکر می‌کنیم پنالتی نباشد اما داور پنالتی اعلام می‌کند و بر عکس.

بایا افزود: آنها باید به روشی دقیق و آموزشی توضیح دهند که چرا تصمیمات خاصی می‌گیرند. این یک هشدار است. با طارمی بد رفتار شده است و این چیزی است که ما و باشگاه پورتو را ناراحت و عصبانی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها