يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۶۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه صبح امروز ون حامل زائران حسینی در استان حله واژگون شد و در اثر این حادثه ۴ نفر جان باختند. ۱۰ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس هلال احمر مستقر در خاک عراق به ایران منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ موسوی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: اتوبوس آمبولانس هلال احمر ساعتی پیش ۱۰ مصدوم این حادثه را به مرزی زرباطیه-مهران انتقال داد و در پایانه مرزی عوامل اورژانس کشور مصدومان را تحویل گرفته و به بیمارستان امام حسین مهران منتقل کرده‌اند.

او افزود: متاسفانه ۴ زائر اربعین در این حادثه جان باختند و مجموع آسیب‌دیدگان ۱۴ نفر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها