يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۶۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
اکنون تردد از مرزهای ششگانه با سهولت انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از همشهری آنلاین، مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه اکنون تردد از مرزهای شش‌گانه با سهولت انجام می‌شود، اظهار داشت: تاکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از ایران وارد عراق شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال مدیریت ورود و خروج زائران هستیم، تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که در روزهای گذشته برای زائران پیش آمد بحمدالله توانستیم این مسائل را مدیریت کنیم و اکنون وضعیت مناسب شده و تمام زائران در حال عبور به عراق هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰ هزار زائر وارد کشور شده‌اند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته وضعیت تردد در مرزها بسیارخوب شده و ورود و خروج زائران با سهولت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی عراقی‌ها، ولی توان پذیرش این همه زائرن را نداشتند، ادامه داد: با مدیریت صورت گرفته توانستیم از یک فاجعه جلوگیری کنیم و بحمدالله کوچک‌ترین حادثه‌ای طی دور روز گذشته در مرزها نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در مدیریت پیک بعدی خروج زائران از مرزهای شش‌گانه هستیم، اضافه کرد: جلوی هیچ زائری را برای خروج از مرز نگرفته ایم و تمام کسانی که در مسیر مرز و در پایانه‌ها بودند را عبور دادیم.

وی با بیان اینکه تردد در مرزهای باشماق و تمرچین با سهولت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلی برای برای برگشت زائران نداریم و تنها خواهش ما از زائران این است که ماندگاری خود در عتبات را کم کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها