أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۷۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از مهارت‌آموزی به کارکنان وظیفه مأمور به دستگاه‌های دولتی و غیرنظامی خبر داد و گفت که این سربازان نیز در شمول مهارت‌آموزی قرار دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سردار موسی کمالی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر  ۱۵۰ دستگاه غیر نظامی با مجوز ستادکل  نیروهای مسلح از خدمت کارکنان وظیفه در دو قالب سرباز متخصص و  سرباز حفاظت فیزیکی استفاده می‌کنند؛ گفت: یکی از دغدغه‌های ما در قرارگاه مهارت آموزی تحت پوشش قرار دادن تمامی سربازان از خدمات و امکانات مهارت آموزی بود. در همین راستا نیز امروز جلسه‌ای برگزار و نحوه ارائه آموزش‌ مهارت‌های تخصصی و عمومی به کارکنان وظیفه مأمور در دستگاه‌های غیرنظامی نیز مورد بررسی قرار گرفت.  

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی با بیان اینکه لازم است که نهضت مهارت آموزی در نیروهای مسلح به صورت جدی شکل گرفته و اجرا شود، گفت: نیروهای مسلح مصمم هستند که با فراهم کردن امکانات و تجهیزات و سازوکارهای لازم حرفه آموزی سربازان در نیروهای مسلح را تحقق بخشند و بزودی به جایی برسیم که اعلام کنیم که هیچ سربازی بدون داشتن مهارت عمومی و تخصصی از نیروهای مسلح ترخیص نخواهند شد، لذا دستگاه‌های دولتی که از خدمت سربازان استفاده می‌کنند باید به این نهضت بپیوندند و سربازان خود را نیز آموزش دهند.

به گفته کمالی در این جلسه مصوب شد تا دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای تحت پوشش قرار دادن حداقل ۷۰ درصد سربازان مامور در سال جاری آماده و در جلسه‌ ماه آینده ارائه دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها