يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۷۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
منابع اسرائیلی اعلام کردند که مصر درخصوص انفجار اوضاع در کرانه باختری به تل آویو هشدار داده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند: مسئولان رسمی مصری به اسرائیل درباره ادامه عملیات نظامی در کرانه باختری هشدار دادند. مصر نگران افزایش تنش‌ها در کرانه باختری است. مسئولان مصری از اسرائیل انتقاد کرده و هشدار داده‌اند که اوضاع ممکن است از کنترل خارج شود.

به گفته شبکه "کان" رژیم صهیونیستی، مسئولان مصری اعلام کردند که افزایش فعالیت نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری تشکیلات خودگردان فلسطین را در تنگنا قرار می‌دهد و موضع آن را ضعیف‌تر می‌کند. آن‌ها اعلام کردند که اگر اوضاع به همین صورت پیش برود اسرائیل با انفجار اوضاع و آشوب در اراضی فلسطین روبرو خواهد شد.

اخیرا رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی آماده استفاده از پهپاد در عملیات نظامی خود در کرانه باختری است. اسرائیلی‌ها نگران این هستند که جوانان فلسطینی انتفاضه دیگری را به راه بیندازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها