امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۳۷۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
در گذشته یکی از دغدغه های افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی را داشتند، تهیه سیمکارت کشور مقصد برای کنترل هزینه ها بود. این روش نه تنها گیر و گرفت های مخصوص به خود را داشت، بلکه از لحاظ هزینه ها نیز در مقایسه با امکانی که هم اکنون توسط اپراتورها با تعریف بسته های رومینگ بین الملل به وجود آمده است، چندان به صرفه نبود.

به گزارش پایگاه 598، در گذشته یکی از دغدغه های افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی را داشتند، تهیه سیمکارت کشور مقصد برای کنترل هزینه ها بود. این روش نه تنها گیر و گرفت های مخصوص به خود را داشت، بلکه از لحاظ هزینه ها نیز در مقایسه با امکانی که هم اکنون توسط اپراتورها با تعریف بسته های رومینگ بین الملل به وجود آمده است، چندان به صرفه نبود.

یکی از مقاصد پر سفر برای ایرانیان سفر به کشور عراق در ایام عاشورا و اربعین است که دو اپراتور بزرگ کشور برای راحتی و صرفه جویی در هزینه های مسافرین این کشور بسته هایی را طراحی کرده اند. گزارش پیش رو معرفی و مقایسه این بسته ها برای ایام اربعین است که در ادامه می خوانید.

خدمات رومینگ بین الملل اربعین توسط همراه اول

اپراتور همراه اول دو بسته ۷ روزه اولی بسته دیتای نامحدود به همراه ۲۵ دقیقه مکالمه رایگان و ۲۵۰ پیامک رایگان با قیمت ۳۵۰ هزار تومان و دومی بسته دیتای ۱۵۰ مگابایت به همراه ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان و ۵۰ عدد پیامک رایگان با قیمت ۱۰۰ هزار تومان برای زائران ایرانی تعریف کرده است.

خرید این بسته ها با شماره گیری کد دستوری *۱*۴۰# و یا از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول و نیز از طریق اپلیکیشن همراه من امکانپذیر است.

سرویس رومینگ در نظر گرفته شده توسط همراه اول برای اپراتورهای آسیاسل ، زین و کورک برای هر دقیقه مکالمه دریافتی ۶ هزار تومان، هر دقیفه مکالمه با شماره ایران ۹ هزار تومان، هر دقیقه مکالمه با شماره عراقی ۴ هزار تومان، هر پیامک به شماره ایرانی هزار و ۳۰۰ تومان و و هر مگابایت اینترنت ۵۰۰ تومان است.

خدمات رومینگ بین الملل اربعین توسط ایرانسل

اپراتور ایرانسل نیز برای ایام اربعین دو بسته ۷ روزه اولی با حجم ۶۰۰ مگابایت به قیمت ۲۵۰ هزار تومان و دومی یک گیگابایت به قیمت ۳۹۰ هزار تومان برای زائرین طراحی کرده است.

خرید این بسته ها با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۴# و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من امکانپذیر است.

تعرفه‌های رومینگ ویژه اربعین نیز برای هر دقیقه تماس صوتی به ایران ۹ هزار تومان، تماس صوتی از ایران ۶ هزار تومان، هر دقیقه تماس صوتی به کشور مقصد ۴ هزار تومان، ارسال پیامک هزار و ۳۰۰ تومان و اینترنت همراه هر مگابایت ۵۰۰ تومان است. این هزینه ها برای اپراتورهای آسیاسل ، زین و کورک درنظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها