يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۷۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار است در اولین جلسه تمرینی مصاحبه‌ای با رسانه‌ها داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال این روزها مشغول برنامه ریزی برای اجرای برنامه های کارلوس کی‌روش در تیم ملی است. از این رو طبق هماهنگی های انجام شده قرار است کارلوس کی‌روش روز چهارشنبه به ایران بیاید و اردوی تیم ملی شروع شود.

مساله مهم در این خصوص علاقه‌مندی رسانه‌ها به گفت و گو با کی‌روش بعد از مدت ها است. در این خصوص نیز فدراسیون فوتبال هماهنگی هایی انجام داده تا در روز چهارشنبه این مصاحبه انجام شود.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره به برنامه تهران ورزشی رادیو گفت:‌«طبق آخرین هماهنگی‌ها و اطلاعاتی که داریم، کی‌روش چهارشنبه به تهران می‌آید و پس از آن بحث تشکیل اردو را خواهیم داشت. این اردو با حضور نفراتی که در لیگ داخلی بازی می‌کنند، تشکیل می‌شود و پس از آن هم تیم برای برگزاری بازی با اروگوئه و سنگال عازم اتریش خواهد شد.»

او درمورد زمان ورود کی‌روش به ایران و اینکه رسانه‌ها دوست دارند برای مصاحبه گرفتن ساعت ورود او به کشورمان اطلاع رسانی شود، توضیح داد: «او به ایران می‌آید و در مرکز ملی در خدمت رسانه‌ها خواهد بود. ساعت ورودش را هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها