أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۳۸۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
برخی منابع آگاه گزارش دادند که رئیس جمهور مصر فردا سه‌شنبه به دوحه پایتخت قطر سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه گزارش داد که «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر فردا سه‌شنبه به قطر سفر می‌کند.

وبگاه «الخلیج اونلاین» به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که السیسی در این سفر دو روزه خود مسائل منطقه‌ای از جمله اوضاع لیبی را بررسی خواهد کرد.

سفر السیسی به قطر در حالی است که روز یکشنبه(دیروز) نیز «عقیله صالح» رئیس پارلمان لیبی به دوحه سفر کرد و انتظار می‌رود قطر برای پایان دادن به تنش‌های روزافزون بین شرق و غرب لیبی، میانجی‌گری کند.

در همین ارتباط وبگاه «العربی الجدید» گزارش داد که السیسی در این سفر با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دیدار و درباره توسعه روابط دوجانبه در پرونده‌های مختلف گفت‌وگو خواهد کرد.

سفر السیسی به قطر در حالی است که امیر قطر نیز ۲۴ ژوئن گذشته به قاهره سفر کرد و طی آن دو طرف روابط دوجانبه، راهکارهای تقویت و توسعه این روابط در زمینه‌های مختلف به خصوص سرمایه‌گذاری، انرژی، دفاعی، فرهنگی و ورزشی را بررسی کردند.

امیر قطر و السیسی همچنین پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرده و به تبادل دیدگاه درباره اوضاع منطقه پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها