يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۸۱۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
معاون آماد و پشتیبانی فراجا خبر داد؛
معاون آماد و پشتیبانی فراجا از راه اندازی ۶ کارخانه تولید یخ در مرزهای کشور برای زائران اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار رضا فریبا عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار کرد: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا در بخش‌های مختلف به زائران اربعین خدمات رسانی انجام می‌دهد.

وی گفت: این معاونت در بخش حمل و نقل و جابجایی زوار با امکانات ترابری که در اختیار دارد، خدمات انتقال زوار به استان‌ها و شهرهای محل سکونت خود ارائه می‌دهد.

معاونت آماد و پشتیبانی فراجا کشور از انتقال آب آشامیدنی و مواد خوراکی از مراکز استان‌ها به مرزهای شش گانه کشور خبر داد و افزود: شش کارخانه تولید یخ در مرزهای شش گانه کشور عمدتاً در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه راه اندازی شده است.

سردار فریبا در ادامه از فعالیت ۱۰ موکب به کمک خانواده‌های داوطلب فراجا به زائران خدمات می‌دهند خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها