يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۸۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: دشمنان دو ملت ایران و عراق و در رأس آنها آمریکا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا اتحاد این دو ملت را برهم بزنند که تاکنون ناکام مانده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری پرشور مراسم راهپیمایی اربعین امسال گفت: دو ملت عراق و ایران امروز در اوج همبستگی و اتحاد هستند و مراسم راهپیمایی اربعین نماد این وحدت و اتحاد است. مراسم اربعین اوج اتحاد ملت‌های ایران و عراق است

وی با بیان اینکه اتحاد دو ملت عراق و ایران دشمنان این دو ملت را عصبانی کرده است، افزود: دشمنان این ملت و در رأس آنها آمریکا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این اتحاد را برهم بزنند که تاکنون ناکام مانده‌اند. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن همواره از اتحاد بین مسلمانان وحشت دارد و همیشه سعی دارد تا با ایجاد تفرقه مسلمانان این وحدت و یکپارچگی را بر هم بزند.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری پرشور مراسم راهپیمایی اربعین امروز به نماد وحدت ملل مسلمان و به ویژه ملت عراق و ایران تبدیل شده و در این قالب ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته آمریکا و متحدانش سعی داشتند تا با ایجاد ناامنی و رعب و وحشت مانع از برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین شوند که با وجود همه این توطئه‌ها ما و همگان شاهد هستیم که این مراسم هر سال پرشور تر از سال قبل برگزار می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مراسم راهپیمایی اربعین شاهد استقبال گرم و بی نظیر مردم عراق از زائران ایرانی و زائران کشورهای دیگر هستیم که این خود نشان‌دهنده اوج دوستی، محبت و وحدت بین مسلمانان و به ویژه ملت‌های عراق و ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها