يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۸۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی با رشد سه درصدی به کانال ۲۲ هزار دلار وارد شد. ارزش لونا در همین مدت ریزش ۲۰ درصدی را به ثبت رساند

به گزارش پایگاه خبری 598، بیت‌کوین بعد سه هفته پا به کانال ۲۲ هزار دلار گذاشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین درحالی صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۲۲ هزار و ۲۳۰ دلار به‌ثبت رسید که سردمدار بازار ارز دیجیتال از آخرین روزهای مرداد کمتر از این محدوده معامله می‌شد. در شبانه‌روز قبلی ارزش کل بازار ارز دیجیتال با رشد یک درصدی به ۱.۱۰۹ تریلیون دلار رسیده اما اوضاع برای اغلب توکن‌های سرشناس تعریفی نداشته است. قیمت اتریوم نیم‌درصد کاهش پیدا کرده و بازدهی روزانه دوج‌کوین، ترون و شیبا در این مدت صفر درصد به‌ثبت رسیده. لونا و لونا کلاسیک هم که بین تریدرهای ایرانی طرفدار دارند، در ۲۴ ساعت قبلی ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست دادند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۲ هزار و ۲۳۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز سه‌شنبه ۲۲ شهریور به ۲۲ هزار و ۲۳۰ دلار رسید. بیت‌کوین دیروز ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار ارزش داشت و در این مدت ۶۳۰ دلار که معادل سه درصد است، به ارزش آن اضافه شده. بیت‌کوین درحالی پا به کانال ۲۲ هزار دلار گذاشته که از ۲۸ مرداد یعنی تقریبا سه هفته پیش کمتر از این محدوده معامله شده است. البته در در شبانه‌روز قبلی بیشترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۲۲ هزار و ۴۳۰ دلار به‌ثبت رسیده. حالا با رشد سه درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال به مثبت ۱۲ درصد افزایش پیدا کرد. چون سه‌شنبه هفته قبل بیت‌کوین در کانال ۱۹ هزار دلار معامله می‌شد. به‌این ترتیب فاصله بیت‌کوین با بیشترین قیمت تاریخی خود که محدوده ۶۸ هزار دلار است، به ۶۷ درصد رسید. همچنین حجم ۴۲۶ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین بیانگر سهم ۳۸.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل ارزش بازار است که نسبت به دیروز شاهد رشد یک درصدی تسلط بیت‌کوین به بازار هستیم.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۲۰ دلار

قیمت اتریوم امروز سه‌شنبه ۲۲ شهریور با افت نیم‌درصدی به هزار و ۷۲۰ دلار رسید. دیروز هر واحد اتریوم هزار و ۷۳۰ دلار ارزش داشت و دومین توکن مهم دنیا در این مدت بین دو محدوده هزار و ۶۸۵ تا هزار و ۷۵۷ دلار نوسان داشته است. نسبت به هفته قبل یعنی سه‌شنبه ۱۵ شهریور که اتریوم هزار و ۶۴۰ دلار ارزش داشت، شاهد بازدهی چهار درصدی این ارز دیجیتال هستیم. حالا اتریوم نسبت به بیشترین قیمت تاریخی خود که چهار هزار و ۸۵۱ دلار است، ۶۵ درصد فاصله دارد. از طرفی حجم ۲۰۶ میلیارد دلاری معاملات اتریوم معادل سهم ۱۸.۷ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

کاردانو در شبانه‌روز گذشته یک درصد از ارزش خود را از دست داده، دوج‌کوین، ترون و شیبا در این مدت بازدهی صفر درصدی داشتند و قیمت لونا و لونا کلاسیک در همین مدت ۲۰ درصد ریخته است. کاردانو با نماد ADA الان ۱.۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و قیمت آن در ۲۴ ساعت قبلی از ۰.۵۰۳ دلار به ۰.۴۹۸ دلار تقلیل پیدا کرده است. قیمت دوج‌کوین و ترون صبح امروز ۰.۰۶۳ دلار به‌ثبت رسید و تفاوتی با صبح دیروز نداشت. شیبا در شبانه‌روز قبلی ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار معامله شد و مثل ترون و دوج‌کوین بازدهی صفر درصدی را به‌صثبت رساند. قیمت ترا، اما با ریزش ۲۰ درصدی از ۵.۲۴ به ۴.۲۴ دلار رسید. ترا کلاسیک هم که دیروز ۰.۰۰۰۴ دلار ارزش داشت، امروز ۰.۰۰۰۳ دلار معامله شد مثل ترا ارزش آن ظرف ۲۴ ساعت حدود ۲۰ درصد آب رفت.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار

۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار

۲۲ هزار و ۲۳۰ دلار

اتریوم

هزار و ۶۴۰ دلار

هزار و ۷۳۰ دلار

هزار و ۷۲۰ دلار

کاردانو

۰.۴۹۹ دلار

۰.۵۰۳ دلار

۰.۴۹۸ دلار

دوج‌کوین

۰.۶۳ دلار

۰.۶۳ دلار

۰.۶۳ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

ترون

۰.۶۳ دلار

۰.۶۳ دلار

۰.۶۳ دلار

لونا

۱.۹۶ دلار

۵.۲۴ دلار

۴.۲۴ دلار

لونا کلاسیک

۰.۰۰۰۴ دلار

۰.۰۰۰۴ دلار

۰.۰۰۰۳ دلار

منبع:فرارو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها