يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۸۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
رئیس ستاد اربعین:
رئیس ستاد اربعین ‌درباره مشکل اتباع خارجی‌ برای خروج از مرزها به ویژه مرز شلمچه گفت:‌ اتباع که مجوز قانونی دارند هیچ‌گونه مشکلی برای تردد از مرزها ندارد اما کسانی که‌ مجوز قانونی ندا‌رند به هیچ وجه امکان تردد را نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مجیدمیراحمدی درباره آخرین وضعیت مرزهای شش‌گانه اظهار داشت: بحمدالله در تمام مرزهای خرجی به سمت عراق شاهد تردد روان زائران هستیم و مشکل خاصی نداریم.

وی با اشاره به بازدید صبح امروز وزیر کشور از مرز شلمچه، پایانه مرکز، موکب ها و نحوه خدمت رسانی به زائران افز‌ود: از پارکینگ های موجود در پایانه بازدید داشتیم و هیچگونه مشکلی برای تردد انتقال زائران نداریم و تعداد اتوبوسهای موجود در پایانه از تعداد زئران بیشتر است.

وی با بیان اینکه وضعیت تمام پایانه‌های بسیار خوب است و ورود و خروج زائران با ‌سهولت ‌انجام میگیرد، تصریح کرد:امکانات به انداز‌ه کافی‌ فراهیم شده و با توجه به شروع راهپیمایی اربعین، برای موج دوم خروج زائران آماده شده‌ایم.

وی درباره مشکل اتباع خارجی‌ برای خروج از مرزها به ویژه مرز شلمچه خاطرنشان کرد: اتباع که مجوز قانونی دارند هیچ‌گونه مشکلی برای تردد از مرزها ندارد اما کسانی که‌ مجوز قانونی ندا‌رند به هیچ وجه امکان تردد را نخواهند داشت لذا از ‌اتباع بدون مجور قانونی خواهش میکنیم به مرز‌ها مراجعه نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها