يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۸۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
به نظر می‌رسد که هواداران بایرن مونیخ همچنان از نحوه جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از این تیم ناراحت هستند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بایرن امشب در شرایطی در دیدار دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا خواهد رفت که این بازی به دلیل حضور لواندوفسکی در ترکیب حریف از حساسیت خاصی برخوردار است. 
این بازیکن لهستانی در فاصله کمتر از دو ماه پس از ترک بایرن باید با پیراهن بارسا برابر این تیم قرار بگیرد و مطمئنا شب سختی را در آلیانز آرنا در پیش خواهد داشت. 
ژاوی در نشست خبری پیش از این بازی گفت:« روبرت در زمین رهبر است. نه فقط به خاطر گل‌هایی که می‌زند، بلکه به خاطر درک فوق العاده‌ای که از بازی دارد. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست و البته که انگیزه بسیاری برای این بازی دارد.»
لوا پیش از این بازی از انجام هر مصاحبه‌ای خودداری کرد تا نشان دهد که ترجیح می‌دهد حرفش را در زمین بازی بزند. 
اما سوالی که بسیاری از فوتبال‌دوستان دارند این است که هواداران بایرن چه برخوردی با این بازیکن خواهند داشت؟ اسپورت وان این سوال را از چند هوادار این تیم مطرح کرده است. 
بورن آبل در پاسخ به این سوال گفت:« لواندوفسکی در طول پنجره نقل و انتقالات و به دلیل رفتاری که داشت، ارزش و احترامش را برای من و هواداران بایرن از دست داد. با این حال، باید این را در نظر داشت که حالا احساسات کمی فروکش کرده است و می‌توان منطقی به این شرایط نگاه کرد. او سال‌های درخشانی در این تیم داشت و سه سال فوق العاده را با پیراهن بایرن سپری کرد. اما او هرگز به اسطوره‌ای مانند باستین شواین اشتایگر تبدیل نشد. به همین دلیل برای او سوت نمی‌زنیم اما تشویقش هم نخواهیم کرد.»

ویکو کسکیچ که موسس صفحه هواداری FCBinside است اظهار داشت:« با این که لوا در طول سال‌های اخیر حس لذت و اشتیاق بسیاری به هواداران بایرن داد و نقشی کلیدی در قهرمانی‌های این تیم داشت اما خشم بسیاری را هم به دلیل رفتارش برانگیخت. من فکر می‌کنم سوت‌های بسیاری برای او زده خواهد شد چون هنوز مدت زمان زیادی از جدایی او نگذشته است.»
مانو هیلویگ که هوادار این باشگاه و خواننده یکی از آهنگ‌های هواداری برای بایرن است اضافه کرد:« من مطمئن نیستم. از یک سو، او تاریخ‌سازی بسیاری با این باشگاه داشته است و از سوی دیگر، نحوه جدایی‌اش واقعا ناراحت کننده است. او همه چیز را خراب کرد. اگر هواداری باشید که کاری به مسائل شخصی ندارد، پس حتما او را تشویق خواهید کرد اما من می‌توانم حدس بزنم که هواداران افراطی شرایط را برای او سخت خواهند کرد، چون آنها با افرادی که پشت بازیکنان هستند نیز درگیر می‌شوند. من شخصا او را تشویق می‌کنم اما این کار را با اشتیاق زیادی انجام نمی‌دهم چون او رفتار درستی از نظر فردی نداشته است.»
مورتن شوورمان در پاسخ به این سوال گفت:« من او را تشویق نخواهم کرد. نحوه خداحافظی او به هیچ وجه خوب نبود. خصوصا با بیانیه‌ای که منتشر کرد و گفت چیزی در درونم مرده است. او محبت من نسبت به خودش را از دست داد اما ما بابت کارهایی که او در طول هشت سال حضورش در بایرن انجام داد سپاسگزار هستیم.»
تیمو اچ که صفحه هواداری InsideMunchen در توییتر متعلق به اوست مدعی شد:« من شخصا مشتاق دیدن نحوه رویارویی هواداران با او هستم. قضاوت این شرایط دشوار است! حدس می‌زنم که اکثر هواداران واکنش خوبی نداشته باشند اما شاید نه سوت بزنند و نه تشویق کنند. اما مطمئنم که تعدادی هم برای او سوت می‌زنند و این بازیکن را هو خواهند کرد. با این که او به شکل ناخوشایندی از این باشگاه رفت اما تلاش زیادی هم برای بایرن انجام داد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها