يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۸۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با پاشینیان:
رئیس‌جمهور کشورمان با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت مرز چند هزار ساله ایران و ارمنستان گفت: ارتباط ایران با ارمنستان نباید به خطر بیفتد و راه‌های ارتباطی نیز باید تحت حاکمیت دولت‌ها باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رسانه‌های ارمنستان، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به صورت تلفنی گفتگو کرد.

طی این مکالمه نیکول پاشینیان گزارشی از درگیری مرزی رخ داده با نیروهای آذربایجان ارائه داد.

ابراهیم رئیسی نیز در این مکالمه تلفنی خاطرنشان کرد: جنگ جدید در منطقه قفقاز جنوبی غیرقابل قبول است و ایران به دقت تحولات جاری را دنبال می‌کند.

رئیس تاکید کرد: همه مناقشات منطقه باید به صورت مسالمت‌آمیز حل‌وفصل شود و موضع ایران در قبال تمامیت ارضی کشورها روشن است.

رئیس‌جمهور با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص اهمیت مرز چند هزار ساله ایران و ارمنستان اظهار داشت: ارتباط ایران با ارمنستان نباید به خطر بیفتد و راه‌های ارتباطی نیز باید تحت حاکمیت دولت‌ها باشد.

ابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه ایران آماده حمایت از برقراری صلح در منطقه است، گفت: موضوع امنیت ارمنستان برای ایران مهم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها