يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۹۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
صندوق رفاه دانشجویان نرخ مصوب نرخ غذای دانشجویان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، دکتر مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه نرخ مصوب غذای دانشجویی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است، گفت: براساس بخش‌نامه‌ای که به دانشگاه‌ها درخصوص نرخ غذای دانشجویی اعلام شده است، مبلغ ۳ هزار تومان برای صبحانه و مبلغ ۴ و ۶ هزار تومان به عنوان سهم دانشجو برای غذای کم هزینه و پرهزینه به دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود. 

وی با بیان اینکه درباره وضعیت دانشجویان سنواتی تصمیم‌گیری به هیئت‌مدیره دانشگاه‌ها واگذار شده است، توضیح داد: تصمیم بر این است، مبلغی که این دانشجویان پرداخت می‌کنند، حدود ۲ تا ۳ برابر دیگر دانشجویان باشد. تصمیم ما بر این بود که میزان مبلغ غذای این گروه بر اساس سنوات باشد، اما تصمیم نهایی در این زمینه را به هیئت‌رییسه دانشگاه‌ها واگذار کرده‌ایم. به این ترتیب دانشگاه‌ها می‌توانند تا میزان ۹ هزار تومان برای وعده صبحانه از دانشجویان دریافت کنند. بر این اساس ممکن است دانشگاه‌ها مبلغ غذای دانشجویی که یک ترم سنوات دارد، را ۲ برابر افزایش دهند. 

دکتر مسعود گنجی درباره قیمت غذای دانشجویان توضیح داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوسط قیمت تمام شده یک پرس غذا، معادل ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان است. این در حالی است که در شش ماهه دوم سال جاری، ۱۴۳ میلیون پرس غذا در میان دانشجویان توزیع می‌شود. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها