يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۹۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
دولت قطر درخواست رژیم اشغالگر قدس را در ایام جام جهانی را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، سایت «مرسال قطر» خبر داد دولت این کشور درخواست رژیم اشغالگر قدس در ایام جام جهانی 2022 را نپذیرفت.

رژیم صهیونیستی به دلیل حضور هواداران در جام جهانی 2022 خواهان افتتاح دفتر کنسولگری در دوحه شد ولی با مخالفت دولت قطر مواجه شد.

مسابقات جام جهانی 2022 از تاریخ 29 آبان به میزبانی دوحه آغاز می شود. تیم ملی کشورمان در این تورنمنت با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقیب است.

پیش از این گفته شد رژیم اشغالگر در حال برنامه ریزی تا هوادارانش را به قطر منتقل کند تا بتوانند بازی های فوتبال را از نزدیک تماشا کنند ولی با دست رد قطر به سینه صهیونیست ها حضور آنها در قطر سخت شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها