يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۰۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که سرمربی استقلال می‌تواند از تعطیلات لیگ استفاده کرده و نقاط ضعف تیمش را برطرف کند گفت: نباید در جام‌‍جهانی از کی‌روش انتظار صعود داشته باشیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، صادق ورمزیار در خصوص پیروزی استقلال برابر نساجی قائم شهر و شرایط این روزهای آبی پوشان گفت: استقلال لیگ را با باخت شروع کرد و با برد به تعطیلات موقت رفت. هرچه از زمان بازی‌ها گذشت آبی پوشان بهتر و روان تر بازی کردند و در دیدار آخر هم دیدیم که یک تیم جنگنده و هجومی بودند و با فشاری که بر نساجی آوردند به یک برد دلچسب دست پیدا کردند.

وی افزود: استقلال می‌تواند از این تعطیلی بهترین استفاده را برده و نقاط ضعف خود را در این ۲۰ روز برطرف کند. اگرچه ۵ بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی هستند اما دیگر بازیکنان در تمرینات حضور دارند و سرمربی آبی پوشان می‌تواند کارهای فنی و تاکتیکی خود را انجام دهد تا نقاط ضعفی که در این ۵ هفته وجود داشته، برطرف شود. ضمن اینکه آنها می‌توانند دو بازی تدارکاتی را هم در دستور کار قرار دهند تا از شرایط بازی دور نشوند.

ورمزیار در مورد عملکرد نساجی قائم شهر تصریح کرد: نساجی با فشاری که بر روی دروازه در دقایق ابتدایی به وجود آمد خیلی زود گل اول را دریافت کرد. تیم به هم ریخت و آنها نتوانستند تا پایان بازی به شرایط ایده آل برسند و این مسئله باعث شد استقلال از این فرصت استفاده کرده و سه بار دروازه این تیم را باز کند.

کارشناس فوتبال در مورد تعویض‌های استقلال در نیمه دوم نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در تمرینات حضور نداریم و شرایط را نمی‌دانیم، علت تعویض‌های استقلال را هم نخواهیم دانست. اعتقاد دارم محبی و قائدی عملکرد خوبی داشتند اما به یک باره ساپینتو آنها را بیرون آورده و مهاجمان جدیدی را وارد زمین کرد که متأسفانه هیچکدام نتوانستند برای استقلال گل زنی کنند. ضمن اینکه خودخواهانه بازی کرده و تنها در این فکر بودند که خودشان گل بزنند. اگر آنها گذشت داشتند مطمئناً استقلال با گل‌های بیشتری از زمین خارج می‌شود.

ورمزیار در مورد اعتراض اغلب تیم‌ها به قضاوت داوران در این فصل تأکید کرد: بحث داوری همیشه پر سر و صدا بوده و همه تیم‌ها نسبت به سوت داور معترض هستند. اما باید بپذیریم اشتباهات در این ۵ هفته هم زیاد و هم تأثیر گذار بوده و استقلال هم از این اشتباهات ضرر کرده است. اعتقاد دارم کمیته داوران باید دقت و نظارت بیشتری بر روی عملکرد داوران داشته باشد تا تیم‌ها به سادگی امتیاز از دست نداده و حق شأن پای مال نشود.

وی در پایان و در خصوص انتخاب کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و برکناری اسکوچیچ گفت: اول باید از اسکوچیچ تشکر کنیم که زیر فشار زیادی تیم ملی را تحویل گرفت و با تمام اتفاقات و حواشی ای که برای او افتاد، توانست تیم را راهی جام جهانی کند. حالا کی روش هدایت تیم ملی را به عهده گرفته است. از او نباید انتظار صعود داشته باشیم. بازیکنان باید همدل باشند و کار سختی را مقابل حریفان بزرگ در پیش داریم و باید امیدوار باشیم تیمی وارد جام جهانی شود که همه یک دل بوده و دنبال حاشیه سازی نباشند و تنها تمرکزشان بر روی عملکرد خوب در جام جهانی باشد که بتوانند بر اعتبار فوتبال ایران بیفزایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها