أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۴۰۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما هیچ کس اجازه غارت نفت و گاز یمن را نخواهیم داد و ارتش این کشور آماده پاسخگویی دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری 8 به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع  دولت نجات ملی یمن در سخنانی به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد.

محمد ناصر العاطفی تاکید کرد: تداوم ناسازگاری و گستاخی ائتلاف متجاوزان آمریکایی، عربستانی و اماراتی باوجود مرحله سوم آتش‌بس، بیش از هر زمان دیگری نیت پنهان این کشورهای متجاوز  علیه  ملت یمن، وحدت این کشور و جاه طلبی‌های استعمارگران غربی به منابع و ثروت  یمن و موقعیت استراتژیک این کشور را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود:ما از برنامه‌های نیروهای اشغالگر و رقابت آنها برای کنترل تاسیسات نفت و گاز در استان‌های شرقی کشورمان کاملاً آگاه هستیم و اطلاعات کاملی از ابعاد غارت‌های  سازمان‌یافته نفت یمن داریم».

وزیر دفاع یمن اعلام کرد: انتظار شکست یا عقب نشینی از جانب ما، انتظاری بیهوده است و ما در حال ایجاد نیروی دریایی هستیم که مسئولیت ملی، منطقه‌ای و بین المللی خواهد داشت. ما به هیچکس اجازه تجاوز به حاکمیت ملی و دریایی خود را نخواهیم داد.

العاطفی اعلام کرد: روند غارت ثروت یمن از سوی متجاوزان بدون پاسخ نخواهد ماند و ما از مناطبع طبیعی یمن و ثروت ملتمان محافظت می‌کنیم و هر زمانی که رهبر انصارالله مشخص  کند، ما پاسخ دشمنان را خواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها