أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۰۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
نماینده روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد این کشور به اقدامات خود برای کمک به پایان دادن به بحران قره باغ ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از تاس، نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی اعلام کرد مسکو به تلاش برای فیصله دادن به بحران تازه میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان ادامه می دهد.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل امروز پنج شنبه اعلام کرد که روسیه در نشست غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد با محوریت وضعیت بحرانی در مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان، تلاش های خود را در جهت پایان دادن به مناقشه فعلی را به اطلاع شرکت کنندگان در نشست رساند.

نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل تاکید کرد که ما هم تلاش‌های روسیه به صورت جداگانه و هم تلاش ها از طریق سازمان پیمان امنیت جمعی، در جهت عادی‌سازی وضعیت، دستیابی به آتش‌بس میان ایروان و باکو را به اطلاع اعضای نشست شورای امنیت رساندیم.

«آرمن گریگوریان»، دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان روز پنجشنبه اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان به لطف تلاش‌های بین‌المللی از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی (۱۹:۰۰ به وقت مسکو) در ۱۴ سپتامبر به توافق آتش بس رسیده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها