يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۱۴۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
رئیس جمهور اوکراین با بیان اینکه صحبت کردن درباره پایان جنگ با روسیه هنوز زود است، گفت این امر بیش از هر چیز به ارسال سریع تسلیحات توسط کشورهای خارجی به کی‌یف وابسته است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین با متهم کردن روسیه به ارتکاب جنایت جنگی در این کشور، گفت که پایان زودهنگامی برای جنگ نمی‌بیند.

زلنسکی بامداد شنبه در مصاحبه‌ای با خبرگزاری «رویترز»، اظهار داشت که نتیجه جنگ با روسیه که وارد هفتمین ماه خود شده، اکنون بیش از هر چیز به ارسال سریع تسلیحات توسط کشورهای خارجی به کی‌یف وابسته است.

وی با تکرار درخواست کشورهای غربی از دولت‌های متحد برای تحریم روسیه و ارسال سلاح به اوکراین، توضیح داد: «ما کمک بیشتری از ترکیه می‌خواهیم، ما کمک بیشتری از کره جنوبی، جهان عرب و آسیا نیاز داریم».

رئیس جمهور اوکراین با اشاره به «سد روانی» که رژیم سابق نازی در آلمان بر افکار مقامات کنونی این کشور برای ارسال تجهیزات نظام به کی‌یف ایجاد کرده، گفت: «اما این تسلیحات برای دفاع اوکراین از خود در برابر روسیه ضروری است».

به نوشته رویترز، زلنسکی ضمن بزرگ جلوه‌دادن عملیات ضدحمله نیروهای اوکراینی در جنوب، اما درباره زمان اتمام جنگ اظهار داشت: «هنوز زود است بخواهیم درباره پایان این جنگ صحبت کنیم».

این در حالی است که پیشتر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفته بود مسکو هر کاری انجام خواهد داد تا هر چه سریعتر جنگ در اوکراین به پایان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها