يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۱۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
تیم ملی که بامداد امروز برای انجام بازی دوستانه با تیم های اروگوئه و سنگال راهی اتریش شده بود وارد فرودگاه وین شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی بعد از استراحت چند ساعت عصر امروز تمرینات آماده سازی خود را دنبال خواهد کرد.

قرار  است ملی پوشان روز 1 مهر در استادیوم تیم دسته دومی سنت پولین که 8000 نفر گنجایش دارد به مصاف تیم اروگوئه بروند. البته این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. کارلوس کی روش خواهان برگزاری یک جلسه تمرین در این استادیوم شده است.

لژیونرها قرار است از امروز به اردوی تیم ملی در اتریش ملحق شوند. تیم ملی قرار است در این اردو 27 بازیکن همراه داشته باشد. فعلا رامین رضاییان، امید نورافکن و احمد نورالهی برای دریافت ویزای سفر به اتریش دچار مشکل شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها