امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۴۲۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
روسیه، ایران و چین بیشتر از اینکه دنبال کشورگشایی باشند، دنبال ایجاد رعب در آمریکا و اروپا هستند.
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت: روسیه، ایران و چین، در حال توطئه و تدارک برای تجزیه غرب با یک نظم جهانی جدید هستند.
 
دیلی میل می‌نویسد: جنگ اوکراین عامل نزدیکی بیشتر تهران، مسکو و پکن شد. این سه کشور آمادگی خود را برای مقابله با غرب اعلام کرده و خواهان تشکیل یک اتحاد جدید هستند.

روسیه، ایران و چین بیشتر از اینکه دنبال کشورگشایی باشند، دنبال ایجاد رعب در آمریکا و اروپا هستند. نفرت از غرب وجه مشترک ایران، روسیه و چین است. این سه کشور در حال ایجاد یک نظم جدید هستند و از طریق حملات سایبری، دخالت‌های انتخاباتی، اقدام نظامی، پروپاگاندا و افزایش زرادخانه‌های هسته‌ای، دنبال توطئه علیه غرب هستند.

در این محور شرارت(!)، چین یک ابرقدرت واقعی است. روسیه نیز نشان داده قادر به ایجاد هرج و مرج در مقیاس جهانی است و ایران هم در کنار آنها دنبال ایجاد نظم نوین جهانی است.

این نشریه انگلیسی، دیدار رؤسای جمهوری ایران، چین و روسیه در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای در سمرقند را یادآور شده و نوشت: این سه‌گانه قدرت، یک خطر واقعی برای غرب هستند.

دیلی میل، اظهارات رؤسای جمهوری چین و روسیه در نشست شانگهای و تاکید آنها بر ایجاد جهان چندقطبی را یادآور شد و نوشت: جنگ اوکراین، جنگ جهانی سوم را بیش از پیش نزدیک نشان داد. پکن و مسکو در گذشته دشمن هم بودند اما اکنون این دو دشمن سابق همکاری را برای مقابله با تسلط جهانی آمریکا گسترش داده‌اند.

دیلی میل، پیشرفت‌های نظامی ایران در حوزه‌های مختلف موشکی و پهپادی را یادآور شد و نوشت: پیشرفت‌های ایران در کنار برگزاری رزمایش‌های مشترک با چین و روسیه، از دیگر نشانه همکاری‌های نزدیک بین پکن، تهران و مسکو است.

احیای «جاده ابریشم» توسط چین و اتصال کشورهایی که این جاده از آن می‌گذرد، بخش دیگری از پروژه ضدغربی است. ایران نه‌تنها نقش مهمی در جاده ابریشم خواهد داشت بلکه آنقدر در این پروژه ضدغربی جایگاه مهمی دارد که تهران، اولین مقصد سفر خارجی پوتین بعد از شروع جنگ اوکراین بود.

ایران صدها پهپاد در اختیار روسیه قرار داده و به یک شریک کلیدی و حامی تسلیحاتی مسکو تبدیل شده است.

این رسانه چاپ لندن، امضای توافقنامه‌های راهبردی طولانی‌مدت بین ایران، روسیه و چین را وجه دیگر اتحاد این سه کشور ارزیابی کرد و نوشت: ترکیب قدرت ایران، روسیه و چین می‌تواند همان‌طور که در ۲ سال گذشته دیده‌ایم هژمونی غرب را به طور کامل نابود کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها