يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۲۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور در پیامی نایب‌قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی را به مدال‌آوران و ملی‌پوشان پر تلاش، مربیان سختکوش و همه ملت عزیز ایران تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به این مناسبت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی را به مدال‌آوران و ملی‌پوشان پر تلاش، مربیان سختکوش و همه ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم. همچنین از زحمات و تلاش‌های مدال‌آوران تیم ملی کشتی فرنگی و سایر اعضا و دست‌اندرکاران تیم تشکر می‌کنم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها