يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۳۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
تعدادی از دانشجویان ایرانی در استان کبک کانادا با اهدای شاخه‌های گل رُز مزین به سخنانی از امام حسین(ع) به شهروندان این کشور اربعین سالار شهیدان را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایسنا، همزمان با اربعین سالار شهیدان، روز گذشته تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم کانادا در استان کبک اقدام به توزیع شاخه‌های گل رز در میان آحاد مختلف مردم کردند.

به هر شاخه گل کاغذی پیوست شده بود که در یک روی آن به زبان فرانسوی جمله‌ای از امام حسین(ع) با مضمون «بخشنده ترین مردم ، کسی است که به آن که به او چشم امید نبسته بخشش کند.» به چاپ رسیده بود و در روی دیگر این کاغذ به طور مختصر سید و سالار شهدای دشت کربلا معرفی شده بود.

فعالیت اربعینی دانشجویان ایرانی در کانادا

فعالیت اربعینی دانشجویان ایرانی در کانادا

فعالیت اربعینی دانشجویان ایرانی در کانادا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها