يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۳۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
طبق ادعای نایب‌رییس اول فدراسیون؛
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در دو هفته اخیر ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاعاتی پیرامون آخرین شرایط تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ایران ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید؛

* دستور فوری اعزام‌ها از شروع کار

روز نهم شهریور ماه پیرو جلسه‌ای که با آقای تاج، رئیس فدراسیون داشتم، موضوع اعزام به مسابقات و اردوهای تدارکاتی خارج از کشور تیم‌های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان، تیم ملی فوتسال بزرگسالان و تیم ملی فوتبال بزرگسالان در دستور کار فوری فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

* ملزومات اعزام تیم‌های ملی

علاوه بر برگزاری اردوهای داخلی در خصوص مواردی چون اخذ شورای برون مرزی، اخذ مجوز خروجی بازیکنان مشمول، صدور ویزا، صدور بلیط پرواز، هتل محل اقامت و تعیین منابع ریالی و ارزی و سایر موارد اعزام مطرح شد. بر همین اساس کارگروهی متشکل از سرپرست دبیرکلی، امور بین الملل، امور مالی، تشریفات و سایر دپارتمان های ذیربط تشکیل و خوشبختانه به نحو مطلوبی فعالیتهای مد نظر انجام پذیرفت.

* تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان

درباره تیم ملی نوجوانان باید بگویم که این تیم در تورنمنت چهارجانبه ژاپن حضور داشت و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. تیم ملی جوانان در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا در قرقیزستان با کسب سه پیروزی و با اقتدار به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا که در ازبکستان قرار است برگزار شود، صعود کرد. همچنین تیم ملی فوتسال بزرگسالان نایب قهرمان تورنمنت شش جانبه (جام بین قاره‌ای) در تایلند شد. جا دارد از روسای کمیته جوانان و فوتسال، کادر سرپرستی، مربیان و بازیکنان تیم های فوق به نوبه خودم قدردانی و تشکر کنم و در ادامه مسیر با حمایت رئیس فدراسیون فوتبال و تمامی اعضای هیئت رئیسه، شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر این عزیزان باشیم.

* تسویه حساب با اسکوچیچ

پیرو موافقت اعضای هیئت رئیسه، ضمن تشکر از آقای دراگان اسکوچیچ و دستیاران وی، حقوق معوقه و سایر موارد مندرج در قرارداد آنها محاسبه و امور مالی فدراسیون با ایشان تسویه حساب می کند.

* مبلغ قرارداد کی‌روش و دستیاران

همچنین پیرو مصوبه هیئت رئیسه و مذاکره به عمل آمده، آقای کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی تعیین شدند. بر همین اساس قرارداد کی‌روش و پنج نفره از دستیارانش ماهیانه به طور خالص ۸۰ هزار یورو تعیین و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ملاک عمل فدراسیون فوتبال میباشد.

* گزارش حضور کی‌روش و برنامه تیم ملی

پس از ورود کی‌روش و دستیاران وی به تهران، اردوی داخلی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد و پس از برگزاری چهار روز اردو، بامداد یکشنبه مورخ ۲۸ شهریورتیم ملی فوتبال عازم اردوی خارجی در اتریش شد. بر همین اساس روز جمعه یکم مهر ماه ملی‌پوشان ایران با تیم اروگوئه و روز سه شنبه پنجم مهر ماه با تیم سنگال در فیفا دی بازی خواهند کرد.

* آخرین وضعیت حضور نورالهی

در خصوص برخی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها درباره احمدنوراللهی به طور شفاف به اطلاع می رسانم به دلیل اینکه محل اقامت فعلی وی در دبی میباشد، دعوتنامه و صدور تقاضای ویزا توسط امور بین الملل به سفارت اتریش در دبی ارسال شده و ایشان به هر دلیلی نتوانستند به موقع به سفارت مراجعه کنند که این موضوع تاخیر در صدور ویزای وی را به همراه داشت. بر این اساس جلسه حضوری که با سفیر محترم ایران در اتریش داشتم از طریق مقتضی ایشان پیگیری کردند تا انشاالله هرچه زود‌تر ویزای وی صادر و به تیم ملحق شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها