أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۳۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
سردار حاجیان به تشریح عملکرد پهپادها در ماموریت اربعین پرداخت و گفت: مسائل ترافیکی در اولویت کار پرنده‌های بی‌سرنشین است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار مهدی حاجیان در تشریح وظیفه پهپادها در مأموریت اربعین گفت: پهپادها دو تاکتیک مهم در مأموریت اربعین داشتند، یکی مانیتورینگ و دومی اعمال مقررات ترافیکی.

وی افزود: پهپادهای فراجا دو نوع هستند یکی آنهایی که وظیفه رصد ترافیک و مسائل ترافیکی را دارند و دیگری آنهایی که مسائل انتظامی و امنیتی را رصد می‌کند.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پهپادهای فراجا وظیفه مدیریت ترافیک و پایش مرزها را در مأموریت اربعین برعهده داشتند. پهپادهای ترافیکی علل مسدود شدن جاده‌ها را رصد می‌کردند و اگر لازم بود به مرکز کنترل پلیس راهور مواردی را ارسال می‌کردند تا اعمال مقررات‌های لازم انجام شود.

حاجیان بیان کرد: پهپادهای انتظامی مرزهای غربی و موضوعات امنیتی را رصد می‌کردند البته ما در غرب کشور از بالگردها هم برای پایش مرزها استفاده کردیم.

وی در پایان با بیان اینکه مرزبانی فراجا هم مجهز به پهپادهایی هست که می‌توانند خط مرزی را رصد کنند، گفت: پهپادهای مرزبانی مسیر تردد زوار را به طور مداوم رصد و بررسی می‌کردند تا اگر لازم باشد اقدامات لازم به موقع انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها