يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۳۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مسعود بادین در جریان سفر دکتر خاندوزی و هیئت همراه به آذربایجان شرقی این هیئت را همراهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا از استان آذربایجان شرقی، دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی در هفته دولت با مدیران اقتصادی این استان دیدار کرد.
 
بنابر این گزارش، در سفر وزیر اقتصاد و هیئت همراه به این استان که مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا نیز آنها را همراهی می‌کرد، چندین طرح و پروژه صنعتی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت افتتاح و آماده بهره برداری شد.
 
این گزارش می افزاید، نشست با مدیران و فعالان اقتصادی استان در تبریز، بهره برداری از یک طرح سرمایه گذاری خارجی و دو طرح تولیدی صنعتی بخش خصوصی در شهرک صنعتی آخولا، افتتاح پروژه ایکس گاما و افتتاح خط ذوب فولاد ظفر در شهرستان بناب، حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان و دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب از جمله برنامه‌های این هیئت بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها