يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۴۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
گلر استقلال به دلیل نیمکت نشینی احتمالا نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا رضایی که فصل پیش در جام حذفی برای استقلال به میدان می‌رفت این فصل حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در ترکیب استقلال را نیافته و با توجه به اینکه ساپینتو علاقه‌ای ندارد جز موارد ضروری به دروازه‌بان دوم تیمش میدان دهد، بعید است در ادامه لیگ نیز در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

اگر نیمکت‌نشینی رضایی تا نیم‌فصل ادامه پیدا کند این دروازه‌بان‌ بی‌میل نخواهد بود که استقلال را به طور قرضی در نیم‌فصل ترک کند تا در تیمی دیگر به بازی بپردازد. در همین راستا یکی از تیم‌های لیگ برتری تمایل خود برای جذب رضایی را به این دروازه‌بان اعلام کرده و باید دید که آیا باشگاه استقلال حاضر می‌شود این دروازه‌بان را به طور قرضی به تیم خواهانش بدهد یا خیر؟!

 

منبع: روزنامه ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها