أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۴۴۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
قم- همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم همزمان با سراسر کشور در بلوار پیامبر اعظم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با سی و یکم شهریور ماه آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شاهچراغی استاندار قم، سردار موحد فرمانده سپاه قم، سرهنگ محسنی زرین ارشد نظامی ارتش در قم، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی قم، امیرآبادی و ذوالنور نمایندگان قم در خانه ملت و تنی دیگر از مسئولان استان در بلوار پیامبر اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه ارتش، سپاه علی بن ابی طالب (ع)، نیروی انتظامی و بسیج از جلوی جایگاه رژه رفتند.

محموله‌ها، تجهیزات و ادوات نظامی نیروهای مسلح استان قم نیز به خصوص تجهیزات پدافندی قرارگاه حضرت معصومه (س) در این مراسم به نمایش گذاشته شد.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم نیز در این مراسم در سخنانی بر اهمیت حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای خون شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها بسیاری را علیه این انقلاب و مردم به کار بستند که مهمترین آنان تحمیل هشت سال جنگ بود.

وی افزود: بر خلاف تمامی جنگ‌های گذشته که بخشی از خاک کشور از دست می‌رفت با رشادت رزمندگان و شهدا پس از هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک کشور به بیگانه داده نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها