يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۵۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
جوکوویچ:
نواک جوکوویچ درباره خداحافظی رقیب دیرینه‌اش از دنیای تنیس حرفه‌ای صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی گفت: چند سال پیش این فرصت را داشتم تا با راجر فدرر در قالب تیم اروپایی کنار هم قرار بگیریم و بازی کنیم. ما خیلی لذت بردیم. گذراندن زمان در غیاب رقابت مستقیم خیلی خوب بود و من آن را دوست داشتم.

جوکوویچ افزود: من به راجر فدرر به عنوان یک بازیکن افسانه‌ای و همچنین به خاطر ارزش‌های خانوادگی احترام می‌گذارم. راجر مهربانانه از کارهای بنیاد خیریه من حمایت کرد. او در کنار من در برنامه صبحانه با قهرمانان حضور داشت. 

راجر فدرر 41 ساله هفته گذشته کناره‌گیری‌اش را از تنیس حرفه‌ای اعلام کرد. لیورکاپ لندن که از فردا آغاز می‌شود آخرین حضور رسمی این تنیسور رسمی در میدان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها