أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۴۵۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۲ مهر ۱۴۰۱
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز ماست، اظهار کرد: پلیس اجازه نمی دهد دشمنان قسم خورده این مردم و انقلاب، آرامش مردم عزیزمان را بر هم زنند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایسنا، سردار  حسین اشتری با تسلیت ایام عزاداری و سوگواری دهه پایانی ماه صفر، با اشاره به وقوع برخی ناامنی و آشوب ها، اظهار کرد:  همان گونه که مردم عزیز ما استحضار دارند در روزهای اخیر اتفاقی رخ داد که باعث تأثر شد، خدمت خانواده محترم مرحومه "مهسا امینی" عرض تسلیت مجدد دارم.  

وی  افزود: از مردم عزیز که صف خود را از افراد شرور و اغتشاشگر جدا کردند و  از پلیس حمایت های "خالصانه" و "هوشمندانه "داشتند،  قدردانی می کنم. 

سردار اشتری با تاکید بر اینکه پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است، خاطر نشان کرد: پلیس  حافظ ارزش های والای انقلاب اسلامی، ضامن امنیت و آرامش کشور و خادم مردم است.

رییس پلیس کشور با بیان اینکه خداوند را بابت مدال سربازی  مقام معظم رهبری و خادمی مردم شاکرم، خاطرنشان کرد: مجموعه  انتظامی و خادمان مردم در فرماندهی انتظامی با شهدا و مردم عهد بسته اند که  تا آخر  کنار  آنها باشند؛ پلیس مقتدر، شجاعانه و هوشمندانه تر از گذشته با افراد مخل نظم و  امنیت مردم برخورد خواهد کرد.  

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره بر اینکه پلیس ستون اصلی امنیت عمومی است، مطرح کرد: از همکاران انقلابی، جان بر کف و شجاع، خالصانه تشکر می کنم؛ همچنین از عزیزان بسیجی که همیشه مایه افتخار بوده و هستند و در این ایام نیز از مردم در مقابل اغتشاشگران جانانه دفاع کردند، تشکر می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها