أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۶۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۰۶ مهر ۱۴۰۱
مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا بسیار خوشحال است که تیمش در دیدار برابر پرتغال به پیروزی دست پیدا کرد و راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، آلوارو موراتا ستاره اسپانیا در دیدار برابر پرتغال بود.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیداری حساس برابر پرتغال با تک گلی که موراتا در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کرد و راهی نیمه نهایی شد.

موراتا بعد از بازی گفت: همواره منتظر چنین بازی‌های بزرگی هستیم. باید خود را در میدان نشان می‌دادیم. خوشبختانه در این بازی بزرگ به پیروزی دست پیدا کردیم و براین باور هستم که شایسته این پیروزی بودیم.

او ادامه داد: بازی سخت و برابر یک حریف قدرتمند و سرشناس بود. برای این پیروزی تا پایان جنگیدیم و باید تلاش بازیکنان را ستود. بازی‌های حساسی پیش‌رو داریم و باید به بهترین شکل ممکن خود را آماده کرد.

موراتا در پایان گفت: وقتی توپ به من رسید کمی آشفته بود اما بر خود غلبه کردم و خوشبختانه ضربه‌ام به گل تبدیل شد. ما یک تیم هستیم و شایسته حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا را داریم.

با این پیروزی اسپانیا با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه شد این درحالی است که پرتغال با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها