يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۷۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۶ مهر ۱۴۰۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان اردو اتریش نوشت: یک اردوی خوب و ۲ بازی عالی دوستانه داشتیم. هویت ما به عنوان تیمی که مشکلات فراوان دارد، با فداکاری رشد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، تیم ملی فوتبال ایران که برای اردو آماده‌سازی راهی کشور اتریش شده بود، در این کشور ۲ دیدار دوستانه را با تیم‌های ملی فوتبال اروگوئه و سنگال برگزار کرد. تیم ایران در نخستین دیدار خود در اتریش موفق شد قهرمان اسبق جهان را با تک گل مهدی طارمی شکست دهد و در دیدار دوم تیم ملی فوتبال سنگال قهرمان آفریقا را متوقف کرد.

ایران که به عنوان تیم نخست گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا موفق به حضور در بزرگترین جشنواره فوتبال جهان شد در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا هم‌گروه است.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ جواز حضور در جام جهانی فوتبال را کسب کرد اما این مربی چندی پیش جای خود را به کارلوس کی‌روش داد. 

کی‌روش که اکنون به عنوان نفر نخست کادرفنی در تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد در واکنش به اردوی اتریش و ۲ دیدار دوستانه تیم ملی ایران در توییتر با انتشار پستی نوشت: بچه‌ها، یک اردوی خوب، ۲ بازی خوب و ۲ نتیجه عالی. اول اینکه با کمک بازیکنان و در رقابت با تیم‌های بزرگ چیزهای زیادی یاد می‌گیریم. دوم اینکه هویت ما به عنوان تیمی که مشکلات فراوانی دارد، با فداکاری‌هایی که برای تیم ملی انجام شده رشد کرد.

کارلوس کی‌روش پیش از این با تیم ملی فوتبال ایران موفق به حضور در ۲ جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها