أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۴۷۳۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۰۶ مهر ۱۴۰۱
حذف دورهمی از کنداکتور شبکه نسیم؛
برنامه دورهمی تا اطلاع ثانوی با تصمیم شبکه نسیم و تهیه‌کننده برنامه از کنداکتور شبکه نسیم حذف شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، در روزهای گذشته مهران مدیری با انتشار یک ویدئو، ضمن حمایت از اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت عمومی، طلبکارانه خواستار عدم پخش برنامه دورهمی از رسانه ملی شد، درحالیکه دستمزد این برنامه را بطور کامل دریافت کرده بود!

گفتنی است که مدیری دو روز پس از انتشار آن ویدئو (دوم مهرماه) کشور را به مقصد امارات ترک کرده و تاکنون نیز به کشور بازنگشته است.

حال شنیده‌های خبرنگار 598 حاکی از آن است که برنامه دورهمی تا اطلاع ثانوی با تصمیم شبکه نسیم و تهیه‌کننده برنامه از کنداکتور شبکه نسیم حذف شده است.

بر اساس یافته‌های خبرنگار 598، تنها درصورتی برنامه دورهمی از شبکه نسیم پخش خواهد شد که مهران مدیری اظهارات خود را پس بگیرد.

از طرفی نیز در اطلاعیه شبکه نسیم در خصوص اعلام کنداکتور این شبکه با شروع ماه ربیع الاول نیز اسمی از برنامه دورهمی یافت نشد.

بنابراعلام روابط عمومی شبکه نسیم، برنامه های جذاب و متنوع تدارک دیده شده این شبکه شامل : سری جدید برنامه های «آب و آتش» و «شوتبال»، برنامه جدید «لالایی» با اجرای گیتی خامنه ، «میشه که بشه»، «چهار شگفت انگیز» ، «ویتامین خ»، «قندون»، «سریال اولین انتخاب»، «هفت ترانه»، «نسیما»، «در حلقه رندان» ، «قلقلک» ، « نما » و پخش بخش های نیمه نهایی و فینال برنامه «تهمتن» از جمله برنامه هایی هستند که همزمان با فصل پاییز و شروع ماه ربیع الاول مهمان خانه ها می شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱
۰
۰
خب تکلیف دستمزد نجومی وبی حسابو کتابی که گرفته چی میشه؟
پاسخ
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱
۰
۰
حذف کنید این پادوهای مزدور نخاله رو از سیما مگه جوانان توانمند کمه چه اصراری داريد بماند بره برنگرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها