يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۷۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۶ مهر ۱۴۰۱
در اغتشاشات اخیر، ۱۸۵ نفر از بسیجیان را با قمه و چاقو هدف حمله قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از صدا و سیما، سردار حسن زاده در مراسم تجمع اصناف و بازاریان که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همچنین محکومیت اغتشاشات اخیر در بازار تهران برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و شهادت بسیاری از مردان و قهرمانان ملت است؛ دورانی که سراسر ایثار بود و به واسطه همین ایثارگری‌ها بود که کشور تاکنون علی‌رغم وجود همه دشمنی‌ها ثبات دارد؛ به‌عنوان مثال حوادث اخیر نشان داد که اغتشاشگران هیچ هدفی جز ناامن و از تعادل خارج کردن کشور از ثباتی که از آن برخوردار است، ندارند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: در اغتشاشات اخیر، ۱۸۵ نفر از بسیجیان را با قمه و چاقو مورد حمله قرار دادند و حتی جمجمه یکی از بسیجیان را شکستند به نحوی که پنج نفر از بسیجیان الان در آی. سی. یو هستند؛ اما، چون علی‌رغم تمام این اقدامات، اغتشاشگران به نتیجه نرسیدند، الان در کوچه‌های تاریک با سلاح کمری مردم را هدف قرار می‌دهند و بعد پیکر آن‌ها را در جای دیگری می‌اندازند؛ این اتفاقاتی است که از طریق تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها به ثبت رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها