کد خبر: ۵۱۴۸۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۹ مهر ۱۴۰۱
کارگزاران برون مرزی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشورهای مختلف به بازاریابی و شبکه سازی فروش محصولات فناوری نانو ایران اقدام می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان حامی کارگزاران برون مرزی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشورهای مختلف در تلاش است تا به صورت مستمر به تعداد کارگزاران خود بیافزاید. در حال حاضر هم کارگزاران فناوری در 6 کشور ایتالیا، ترکیه، تایلند، فیلیپین، ارمنستان و سوریه مشغول به فعالیت هستند.

تلاش آنها در کشور ایتالیا منجر به مذاکره برای ثبت فعالیت یکی از شرکت های دانش بنیان و صادرات دستگاه الکتروریسی نیمه صنعتی و صنعتی شده است. همچنین مذاکره برای صادرات محصولات یکی از مجموعه های دانش بنیان در حوزه کیت‌های تشخیصی در کشور سوریه هم یکی از این دستاوردها است.

ترکیه هم محصولات شرکتی دانش بنیان ایرانی را در سایت های فروش آنلاین خود قرار داده است. مذاکره درباره صادرات پلیمر و کامپاندهای ایران ساخت در کشور ارمنستان نیز حاصل فعالیت کارگزاران فناوری ستاد نانو ذر بیرون از مرزها است. در تایلند با کمک این واسطه های فناوری قرارداد همکاری با دو شرکت فناور ایرانی برای صادرات محصولات سیناکورکومین را تمدید شده است.

فیلیپین هم که یکی از بازارهای متقاضی این محصولات ایرانی است قراردادهایی با دو شرکت دانش‌بنیان برای صادرات  محصولات سیناکورکومین و سینادوکسوزوم و آزمایش بالینی سینالیو و نانوکورکومین منعقد کرده است. مذاکره برای ثبت محصولات تولید شده در زمینه تجهیزات و محصولات پزشکی برای تشخیص و درمان سرطان یکی از شرکت های دانش بنیان هم دیگر دستاورد ثبت شده در این کشور است که با تلاش کارگزاران فناوری میسر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها