أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۸۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۹ مهر ۱۴۰۱
یک رسانه تحلیلی کشور پرتغال باز هم مهاجم ایرانی پورتو را ستود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم پورتو شب گذشته (جمعه) در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، مقابل براگا به برتری 4 بر یک دست یافت و با 19 امتیاز، جایگاه سوم جدول مسابقات را از آن خود کرد.

مهدی طارمی با اینکه تنها یک پاس‌گل به هم‌تیمی‌های خود داد، مورد تمجید رسانه‌های پرتغالی قرار گرفت و رسانه تحلیلی «Goal Point» با نمره 8.5، وی را به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقه برگزید.

این سایت درباره طارمی نوشت: «عملکرد فوق‌العاده مهدی طارمی ثابت کرد این فقط مسی نیست که تنها با یک پاس‌گل، «نمرات مسی‌گونه» بگیرد، شبی هیجان‌انگیز برای کسانی که می‌خواهند الگوریتم‌ها را با هم مقایسه کنند.

با اینکه په‌په بیشترین نمرات را همیشه می‌گیرد، طارمی از این بازیکن برزیلی هم سبقت گرفت. این بازیکن برای کسب نمره خوب به گلزنی نیاز نداشت تا سطح بالای خود را نشان بدهد و یک پاس‌گل داد. وی سه فرصت خطرناک گل به وجود آورد و عملکرد بسیار خوبی در محوطه جریمه حریف ارائه کرد. طارمی بیشترین حرکت با توپ را داشت و در سه نبرد از پنج نبرد هوایی موفق بود».

تمجید «Goal Point» از طارمی و مقایسه با مسی

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها