امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۵۰۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۲ مهر ۱۴۰۱
پس از مجلس دوما، امروز سنای روسیه نیز اسناد و پیش‌نویس قانونِ الحاق چهار منطقه جدید در شرق اوکراین به این کشور را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، نمایندگان مجلس شورای فدراسیون روسیه (سنا) روز سه‌شنبه پیش‌نویس قانون و اسناد مربوط به الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و دو منطقه خرسون و زاپروژیا را با اکثریت آراء تصویب کردند.

هم‌زمان نمایندگان پارلمان‌ جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک هم این اسناد را تصویب کردند. پیش از این نیز مجلس دومای روسیه در روز دوشنبه با اکثریت آراء این اسناد را تصویب کرده بودند.

همه پرسی برای پیوستن ۴ منطقه لوهانسک، دونتسک، زاپروژیا و خرسون در شرق اوکراین به روسیه هفته گذشته برگزار شد و پس از رأی موافق اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان در این همه پرسی، مناطق مذکور درخواست رسمی خود را برای پیوستن به روسیه ارائه کردند و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نیز در حکمی رسماً این مناطق را به خاک روسیه الحاق کرد.

اوکراین و کشورهای غربی این همه‌پرسی را «ساختگی و نامشروع» خوانده‌اند. الحاق این مناطق به روسیه بدان معنا است که مسکو ناحیه‌ای به وسعت کشور پرتغال را به قلمرو خود اضافه کرده است.

 
منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها