يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۰۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۴ مهر ۱۴۰۱
اعتصاب یک روزه خلبانان شرکت هواپیمایی «یورووینگز» (Eurowings) آلمان که قرار است امروز (پنجشنبه) برگزار شود، ۳۰هزار مسافر را در برخواهد گرفت و باعث سرگردانی آنها در فرودگاه ها خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، خبرگزاری رویترز با انتشار این مطلب افزود: مقامات شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا آلمان اعلام کردند در تلاش هستند تا از ابعاد این اعتصاب یک روزه که قرار است ۳۰ هزار مسافر را در برگیرد، بکاهند.

بنابراین گزارش، شرکت هواپیمایی یورووینگز که زیر مجموعه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آلمان است پروازهای ارزان قیمتی را در سطح اروپا انجام می دهد، انتظار می رود که نیمی از پروازهای برنامه ریزی شده یا حداقل حدود ۵۰۰ پرواز این شرکت انجام شود.

این اعتصاب تنها پروازهای آلمانی یورووینگز و نه پروازهای اروپایی این شرکت هواپیمایی را در بر می گیرد.

رویترز در ادامه افزود: اتحادیه خلبانان و مهندسان پرواز مستقر در فرانکفورت آلمان سه‌شنبه گذشته پس از ۱۰ دور شکست در مذاکرات، اعلام اعتصاب کردند. خلبانان شرکت هواپیمایی یورووینگز خواستار کاهش فشار کاری مانند کاهش مدت زمانی که یک خلبان باید در حال انجام وظیفه باشد یا افزایش دوره های استراحت است. یورووینگز در بیانیه‌ای اعلام کرد، این خواسته‌ها حیات شرکت هواپیمایی را به مخاطره می افکند.

یورووینگز با ناوگانی بالغ بر یکصد فروند هواپیما به ۱۳۰ مقصد پرواز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها