أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۱۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۱۶ مهر ۱۴۰۱
سینمایش بزرگ فصل شیدایی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم و به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج برای سومین شب متوالی در قم رکورد ۶ هزار و ۵۰۰ تماشاچی را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، در شب سوم از اجرای سینمایش بزرگ‌ «فصل شیدایی» که در آن به روایت داستان خلقت حضرت آدم (ع) تا ظهور حضرت حجت (عج) پرداخته می‌شود، ۶ هزار ۵۰۰ شهروند قمی به تماشای این اثر هنری نشستند.

این سینمایش بزرگ در قالب روایتی زنده، تاریخ انبیا و خلقت انسان، کشتی حضرت نوح(ع)، حضرت ابراهیم(ع) و آتشی که به گلستان تبدیل می‌شود، بعثت پیامبر(ص) و غدیرخم، مباهله، واقعه آتش زدن در خانه حضرت زهرا(س) و شهادت آن حضرت، واقعه کربلا، ورود امام رضا(ع) به نیشابور، ورود حضرت معصومه(س) به قم، واقعه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را به نمایش می‌گذارد که واقعه ظهور پایان‌بخش این اثر هنری است.

6 هزار و 500 نفر بیننده اجرای سوم سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» در قم
 
سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی علیرضا کوهفر و با روایت و نویسندگی رسالت بوذری از ۱۲ تا ۲۶مهرماه، ساعت ۱۹ در مجموعه نمایشگاهی غدیر واقع در انتهای شهرک قدس روبه‌روی کوه خضر نبی (ع) اجرا می‌شود که ۱۵۰ هنرور در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.
 


6 هزار و 500 نفر بیننده اجرای سوم سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» در قم
 
علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی، می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای http://namaticket.ir برای تهیه بلیت رایگان اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها